Ez egy versnek sok (nem hoszú!), kettőnek kevés. Egy-két vers a szerelemről, úgy szabadon.


1.
Írnék verset,
dalt költenék!
Vidáman zengő életet
adnék kezedbe.
 
Futnánk ketten
mint a filmben;
kereső szem nem lel meg-
nem lát szerelmet.
 
Fürge lépted
én követném
Hova megyünk? Nekem jó lesz
csak érezzelek
 
Futnánk tova,
messze szöknénk.
Mennénk, lépnénk, fürgén szöknénk-
-énk, -énk, Eh!
 
2.
Hova is mész
Ha itt vagyok
Neked élek és dalolok
Neked még mi kell?
 
Száz szál rózsa?
Meggyászollak!
Gyertyafény, séta, vacsora?
Majd elaltatlak.
 
Én szeretlek
lelkem érzi.
Csak az agyam nem tanult még
szerelmes lenni.
 
Türelmes vagy?-
Különb nálam.
Segíts hát, hogy megtaláljam
Jutalmad- nem lesz
 
Csak a tudat
Hogy éltettél
Tövisből rózsát kötöttél
És még... talán én.

 

Szerző: Gidro  2010.03.03. 13:36 komment

Címkék: vers szerelem

süti beállítások módosítása