A mai éjszaka termékeny volt. Nem, nem utalok az előző bejegyzésre, pusztán bejegyzések szempontjából beszélek. Mint régebb mondtam, leírom ismét. Ez egy blog.

Tehát vélemény. Köszönöm. Nem kell kíváncsinak lenni rá, nem várom el. De azért vettem egy blogot a háttérnek, mert itt talán egyértelműbb, hogy nem kinyilatkoztatok, hanem véleményt mondok, a sajátomat. Meg azért, mert jóval egyszerűbb, mint weblapot indítani:P. Nagyjából 10 bejegyzésenként ez a kijelentés meg fog jelenni, ugyanebben a formában, csak hogy ne feledjük.

Amúgy meg, kérdeztétek, hogy miért nem lehet kommentálni. Nem azért, mert nem vagyok kíváncsi a véleményetekre, csupán arról van szó, hogy így kényelmesebb nekem. Akik tartják velem a kapcsolatot, azok tudják, hogy bármikor hajlandó vagyok vitatkozni akármiről... Szinte:). Szóval nem arról van szó, hogy nem érdekel a véleményetek, csupán arról, hogy a vitának nem itt van a helye. Többet ne kérdezzétek, jó? Na. 

Szerző: Gidro  2010.03.27. 07:00 komment

Címkék: blog ez egy

süti beállítások módosítása