Na. Bár az lmp -ről mondtam, hogy hét százalék fölött döbbenetes, mégis az mszp -n vagyok meglepődve. Az, hogy csaltak nem is kérdés, de ennyit? Utolsó erejükkel mindent kihoztak a helyzetből. Döbbenetes az, hogy a jobbik kevesebbet kapott, miután gyakorlatilag az mszp szavazóinak százalékokban mérhető hányadát gyűjtötte be. És az mszp megelőzte a jobbikot, a fidesznek meglesz a kétharmada (majdnem biztos). Az eredmények dacára a jobbikot még mindig több szavazóval rendelkezőnek tartom, mint az mszp -t. Nem azért, mert én annyira jobbikos vagyok, egyszerűen úgy látom. Az lmp -re nagyon kíváncsi vagyok, a parlament mennyire változtatja meg őket. Mert, hogy megmozdulnak valamerre, az biztos. A jobbik szintén visszavesz a túlzottan erőteljes retorikájából, de mindent rögtön ki fog kiabálni, egyféle nemzeti lelkiismeretként tekint magára. Hogy mi lesz? A fidesz azt csinál, amit akar. Lehet diktatúrát vizionálni, én azért azt mondom, hogy nézzük meg, mi lesz. Eddig bukdácsoltunk, most majd nem fogunk. Vagy simmán belemegyünk a szakadékba, vagy kiemelkedünk. Az mszp kiabálni fog a partvonalról, a jobbik, meg állandó kérvényekkel fogja bombázni a fideszt minden olyan programpontról, amivel egyet értenek, hogy valósítsák meg, ezen kívül a saját programját is megpróbálja keresztül verni. Gyakorlatilag a fidesz szabályoz, a többiek moderálnak. Érdekes lesz, az biztos.

Szerző: Gidro  2010.04.12. 00:12 komment

Címkék: vélemény választás

süti beállítások módosítása