Jól van, mégis írok. Kellett egy kicsi, meg kaptam pár érdekességet. Először itt van ez, ami nem blog, de majdnem:).


Szervusz! Ne, nem menj tovább, gyere, ülj egy kicsit mellém. Látom, nagyon csillog a szemed. Most jöttél, hát nem a piától. Mondd, ki az? Tudom, látszik rajtad. Elrejteni? Ugyan, nem tudod. De, el lehet, csak te nem tudod. Figyelj maradj itt egy fél percet, addig hozok sört, és megbeszéljük. Inkább valami mást innál. Ne törődj, annyi cukor van benned a sört is édesnek érzed majd. Na, ha gondolod, várj itt.

................................................................................................................................................................Ejha, te aztán kitartó vagy. Ő? Jah, ő csak egy ismerős, de dícséretes, hogy még látod, mi történik körülötted. Na egézségedre! Szóval mesélj. Itt van? Együtt jöttetek? Jah, csak remélted, hogy összefurtsz vele. Tudja? Legalábbis sejti. Igen, tehát tudja. Hogy mit csinálj? Ugyan, nem lényeg, figyelj ide. Nem, nem ittam sokat, ez az első sör nekem is. Na igen, van nálam valamennyi, úgyhogy whiskyzek. De most a kedvedért egy sör is lecsúszik, de nem ez a lényeg. Ide hallgass. Pár percet kérek, és utána mehetsz ahova akarsz, jó? Te szerelmes vagy. Olyan húsz körülire saccollak- Szóval 21. Igen. Na, ebben a korban azért még komolyan nem lehetél szerelmes sokszor. Ez a második? Hála égnek, ha az első lenne, nem tudnák mit mondani. De így tudod, hogy mi lesz. Szépen hagyod, hogy borítsa el az egész tested, remegj bele. Gondolj folyamatosan rá, hogy milyen jó lenne vele, képzelj el mindent, egy mozitól a szexen át a boldog házasévekig. Egy hét után teljesen elveszted a fejed. És akkor szépen lenyugszol, elmész valahova. Ellenállsz. Olyan ez, mint a cigi, csak kicsit károsabb. Nem mész oda hozzá, nem vallod be neki. Hogy miért? Készülsz az életre, tudod. Kontrollálni kell magad, megtanulni, hogy a szerelem az szenvedéssel jár együtt. Hogy amit elképzeltél? Ugyan, lehet, hogy a film nem tetszik neki, a szex nem jó, és két év után elváltok. A boldogság csak a képzeletedben él. Ellenben a fájdalom most van benned, és igazi. És ez a lényeg. Amit most érzel. Most még fiatal vagy, nincs mit veszítened egy bukott szerelemmel. De később!... Megéri a kockázatot, azt mondod. Hát figyelj, ez nem mindent vagy semmit nyeremény. Szerelem nélkül te nem vagy egy senki, nem vagy üres köd. Ezernyi más dolog van ami számít, ami boldoggá tehet. Olyan dolgok, amelyek csak tőled függenek, csak téged mérnek. Hogy a szerelem a sikert még jobbá teszi? Ugyan, csak van valaki, aki örül neked. Nézd, nekem is van állandó közönségem, aki az esetleges sikereimet elismeri. Az az elismerés jóval többet ér, nem elfogult, nem csöpögő. Te sem szereted a csöpögést? Igen, emlékeztetsz fiatalabb önmagamra. Hogy én? Hát, én bejártam azt az utat amit te is. Talán tévedtem itt-ott. De végiggondolva azt hiszem jobban tettem volna, ha megmaradok annál, hogy a szerelem és a fájdalom szinonímák. Nem egy része, teljesen kitölti. Idd gyorsan a söröd, nekem már fogy el. Eh, megint rosszat mondasz. Nő az van, kötöttség mérsékelten, szabadság rengeteg... Olyan valaki nincs. Nem tudom... Ha már így kérdezed, hozzám nagyon sokáig nem voltak gyöngédek a nők. Vagy barátságosak, vagy erotikusak. De gyöngédek? Biztosan nem. Aztán, amikor oda kerültem, hogy valaki az akart lenni, rájöttem, hogy nem hiányzik. A másik kettő bőven elég, mivel ezzel a harmadikkal elveszteném a többit. Nem rögtön, de előbb utóbb biztosan. És látod, ott vagyok, hogy a szex meg az őszinteség többet ér nekem mint a törődés meg az ölelés. Hogy miért? Az a kettő biztosabb. Nem volt a hangomban keserűség, csupán a sörtől érzed úgy. Na, kezdesz behozni, lesz belőled valaki. Hogy mit csinálj? Roppant egyszerű, menj oda, mondd el neki, aztán gyere vissza, és elűzzük a bánatodat. Hogy mivel? Hát a többivel! Nézz körül te, ne egy fát sírass az erdőben! Látom a szemeden nem fogsz visszajönni. És tudod miért? Nem azért, mert lenézel, nem azért mert egyedül ülök. Hanem mert nem mered bevallani. Hogy nem a visszautasítás, a szerelem fáj.

Szerző: Gidro  2010.08.23. 00:18 komment

Címkék: fikció most év 10

süti beállítások módosítása