Nah, egyet blogolok. Rettenetesen berúgtam az este. Elmentem bulizni, ott már amit ittam az elég volt, de utána még ittam itthon, először egy haverral, majd utána egyedül, ahogy azt illik. Most kicsit nehéz a fejem, és kedvtelen vagyok. Nálam ez a másnaposság azt hiszem. És tudom miért ittam, mondjuk úgy, hogy megvolt az okom, persze semmi se ok arra, hogy csak azért igyon az ember, hogy részegedjen meg. Mondjuk, furcsa, hogy emlékszem mindenre, de legalább tudom, hogy mennyi kell nekem, hogy kivégezzem magam. Hm... sörből ittam...talán 7-et? Inkább volt az nyolc vagy kilenc. Ezen kívül valami olcsó vodkából hárman megittunk fél literrel, és végül pálinkával búcsúztam az eszemtől. Abból lecsúszott 3 deci. Szóval egészségetekre emberek. A hajnali posztot kitörültem, mert na. És elnézést mindenkitől:P. De tudjátok, mi a szar? Mikor látod, hogy hiába vagy kedves, meg jó meg mittudomén milyen, a világ az szar rád. És egyszerűen nem tudsz váltani. Nem tudsz elküldeni senkit a francba mert nincs kedved hozzá. Nem tudod megmondani valakinek, hogy kedved van hozzá, mert félsz. És ezért elcseszed, iszol, berúgsz, de akkor se mondod meg, mert legyen mindenkinek jó estéje igaz? Ha a tiéd szar is lett. Hm... lássuk csak.
 
Iszom hogy ihassak,
Látok, hogy láthassak.
Nézni nem érdemes a világot
Koró az egész, hervadt levél faágon.
 
Csak te mozogsz benne
kezedet felemeled intésre
Nekem intesz – elmész
Ennyi volt? Neked elég.
 
Gyere korsó, szevasz cimbi
veletek jó lesz ma berúgni.
Hogy mi lett? Elbasztam
Ugyan, már versbe is foglaltam
 
Nem, csak magamat adtam
És egy este kisíklottam.
Szép este volt amúgy...
Eh, ez a sör lóhúgy
 
Nosza, igyunk valami erőset
Az való a férfiembernek
utána tántorogva menjünk a partra
és fulladjunk a folyóba.
 
Na, azt hiszem ez mára a blog. Szervusztok, és vonjátok le az örök közhelyet. Ha problémád van, a pia nem segít. De részegen nem tudod, hogy mi a problémád, és talán jobb lesz neked. Vagy nem.
Szerző: Gidro  2010.04.01. 19:50 komment

Címkék: blog

süti beállítások módosítása