Az elkövetkezőkben iszonyatosan elveszíti minden eddigi jellegzetességét a blog - egy bejegyzésnyit. Mert amiről írok az az internetes fórum. És ahhoz, hogy erről érdemben tudjak írni, le kell süllyedjek a fórumpolgár szintjére. Ki a fórumpolgár? Az, akinek van internetkapcsolata, megtanult pár oldalnevet, és arra gondol, hogy mivel megjelent az ő véleménye egy fórumon, ezért ő már valaki. Pedig nem. Ugyanolyan kaliber marad, mint az előtt volt. Azzal, hogy mások is elolvassák a véleményét (akik egyébként nem kérték, hogy írja meg) nem lesz fontosabb, és súlyosabb az illető. De gyönyörű ez, mikor látszik (könnyű elképzelni), hogy ő elmond valamit, és utána elégedetten hátradől. És tudja, hogy nagyot mondott. És igazat. És ha valaki ellenkezik, akkor az egy hülye, nem érti- Értjük.

A legjobban ezt kies Magyarország alföldes-dombos tájain egy tetszőleges politikai fórumban lehet olvasni. Ott megjelennek a vélemények. Javarészt azok, amit a párt a szájukba ad, mert az nekik elég is, több nem kell. És megjelennek az ellenvélemények. És senki nem reagálja le egy szösszenetnyit érdemben a másik véleményét. Marad az, hogy amennyiben egyenlő számban képviselik magukat a különböző oldal aktivistái, akkor tökéletesen adják a beléjük programozott válaszokat, és azokra a replikákat. Mikor a párt eszköztárából kifogytak a válaszok, jönne a saját eszük. Amiből kisül a személyeskedés. Mielőtt bárki is arra gondolna, nem, nem estem bele ilyen csapdába. Akartam hozzászólni valamihez, aztán rájöttem, miután megírtam a hozzászólást, hogy minek? Kinek? Nincs értelme. Tökéletesen jól tudom, hogy mi a válaszuk, képzeletben le tudok futtatni egy 10-10 replikás 'beszélgetést'.

Na, eddig olvassátok ti, a továbbiakban mindenki számára közérthetően fogalmazok...

És az a szomorú, hogy mindenki a saját faszságait szajkózza vég nélkül, és bármire, ami nem illeszkedik a kis beszűkült világába egy *a kurva anyád te zsidó/náci/fasiszta/komcsi szar, ostoba, megvezetett marha, szerencsétlen* a válasz. És ezzel el van intézve. És csillogó szemmel frissítgeti az oldalt, hogy jelenjen meg még pár ember, akik ugyanolyan szinten vannak azzal a véleménnyel, és akkor szépen körbeszopják egymás faszát, hogy mennyire jók ők úgy együtt, és milyen igazuk van. De ha véletlenül nem akadt partnere, és egyedül maradt, akkor elkezdi túlszárnyalni magát, és akkora barom lesz, hogy a bunkó is kiesik a kezéből. De nem baj, mert jól beszólt azoknak a ...(lásd fent). Természetesen nem mindenki ilyen. De elengedhetetlen, hogy ne kapjunk pár chipagyú szerencsétlent, aki azt hiszi, hogy messzebb tud ejakulálni a gépen keresztül. És te, kedves felhasználó nézed a fórumot, amiről csorog le minden szar amit ki tudnak okádni magukból ezek a népek, és elgondolod, hogy ezek csak a neten viselkednek roncsolt agyúként. Még. De párszor látod az utcán is, hogy mennyire a saját kis világukban élnek. Mikor kianyáz a kocsiból, aztán megy tovább. Azaz menne, de ott, ha elállod az útját, és számon kéred rajta, akkor mekkora egy barom vagy, meg hát mit képzel magáról, mindent agresszívan akar megoldani? Mi ez a fasiszta módi? Az, hogy én a te kurva anyádról beszéltem, az mááás. Más biza. Mert te a kocsidban egy külön világban élsz, ahonnan kikiabálhatsz bármit, megvéd a birodalmad, ami a kocsi belseje. És hány ilyen van még!

De visszatérve: Miért is írtam én ezt így le? Mert-csak. Kikívánkozott, így, mikor látom, hogy mik(, s milyenek) vannak. És igen te is, ha véletlenül magadra ismertél, te is ezt csinálod, és ugyanennyit érsz. És nem érdekel a véleményed, eddig sem érdekelt, ezután se fog. Leírhatod bárhová, mert ehhez jogod van. Lásd, én is így teszek. De ne told a pofámba, mert nekem meg aztán főként jogom van leszarni, semmibe venni azt, hogy te mit gondolsz. Mint ahogy neked is arra, hogy az én véleményem semmibe vedd. Én nem haragszom, szállj magadba, és te se tedd.

Szerző: Gidro  2010.02.03. 17:27 komment

Címkék: blog vélemény fórumpolgár

süti beállítások módosítása