gyakorikerdesek.hu Aki ismeri ismeri, aki nem, az ne is ismerje meg, csak ha agyradírra vágyik. A tévében látható beszélgetős show -k színvonalán mozognak ott néhányan, főként a szex témakörben. Saját szórakozásomra néhányat régebb megválaszoltam, és mivel nagyon uborkaszezon, meg túl komoly is voltam mostanság, itt az ideje egy kis fáradásnak.


 

Szerintetek leteperjem?

Van egy csaj akivel még nem járunk együtt, de nagyon meg szeretnél d*gni. Szerintetek mit tegyek? Am egy bombázó a csaj!!!:P

Egyrészt az biztos, hogy nem szeretnélek megdugni. Teperd le nyugodtan, aztán a börtönben megtudod, hogy mit érzett, mikor rajta nyögtél.

Múlt7en megujjazott a barátom és hüvelygombám lett, mit csináljak?

Gombapörköltet, tejföllel.

Miért van az hogy vonzom a hülyéket. 
Eddi 2 fiu jött be de sajnos mindegyikről kiderült valami ami miadt már nem akartam tőlük semmi. 
ez mert van

Mert te is hülye vagy. És tanulj meg írni.

14 vagyok és a péniszem 18 cm hoszzú és 5 cm vastag. 
Sokat fog még nőni?:D 
És ez elég nem , vagy sok is?

Ha húsz centinél hoszabb lesz lefaragod. És ne menőzz!

van egy srác aki nagyon tetszik és ő is tudja hogy bejön nekem. ennek elenére mégis találkozni szeretne vellem. persze bele egyezek. viszont nem tudom ő mit akkar tőlem és ez nagyon rosz. kérlek segítsetek.köszi 
(bocsy ha van helyesírási hiba)

Életképtelen? Szerinted mit akar? Este sört, reggel rántottát.

Tudom, azt mondják, h ezt nem lehet elbénázni. De nekem mégis sikerült. Nem lovaglóban csináltuk, hanem csak simán én voltam felül, de valahogy úgy éreztem nem megy. És egyszerűen nem merek olyan pózokat kipróbálni ahol nekem kell felül lenni.
Itt az egyik komment az igazi: Tériszony!!

Miért van az hogy barátnőm ha vannak otthon akkor még azt sem engedi hogy a lába közt simogassam?

Mert egy konzervatív náci!! Ha normális lenne, akkor leszopna a szülei előtt.

16-évesen 16cm kicsinek számít? Nőhet még?

Na itt a másik. Nőhet, ha 20 centi fölött lesz, akkor levágod.

Milyen apró jeleket lehet küldeni egy pasi felé?

Sms-ben egy pontot.

Miért nem tudom kimondani: szeretlek? 19/f

Ezzel a kérdéssel fordulj logopédushoz.

Hogyan elégítsem ki páromat orálisan?

Na bekapod!

Nem vagyok leszbi, de gyakran gondolak arra, hogy ki kellene próbálin csajjal, vagy pedig harmadiknak egy lányt venni be. 

Én is gyakran gondolok egy harmadikra.

Ha nem dolgzozom még, szóval venni nem tudok ajándékot; a főzésen + az elcsábításon kívül mivel tudnám meglepni a párom?

Hagyd el!

A helyzet: a barátom orilisan próbált kielégíteni(nyalás), és elpukkantottam magam. (csülkös bableves volt az ebéd) 
Annyira cikin éreztem magam, az egésztől elment a kedvem:s

Valószínüleg neki is:D

Mi értelme van a szünetnek egy kapcsolatban?

Levegővétel a szakítás előtt

Szakított velem . Mit csináljak?

Unalmas, ha azt mondom, főzz?

Én 20 vagyok, barátnőm meg 17, és fél éve vagyunk együtt, az a problémám, hogy nem akar szexelni. Miért?

Mert-nem-akarja. Tényleg én vagyok lemaradva??

Egy nőnél előny, ha gyorsan megy el? Pár perc alatt.

Az alkalmazkodás csodája.

Ha a fiú reggel merevedéssel ébred, akkor az magától elmúlik, vagy ilyenkor kiverik?

Kiverik. Mindig. Vagy KV-cigi.

Szülinapjára a lakásom kulcsmásolatát kapja meg a szerelemem. Írnék hozzá valami jó pofa szöveget. Mit? Ötlet?

Pénz a szekrényben a bugyik alatt. Vagy: Seprű a kamrában

Miért vagyok el ilyen jól mindig a barátom legjobb barátjával?

Lányok. A péniszem kb 2 ujjnyi vastag az nagyon vékonynak számít?

Hát na. Majd fasszal ujjalsz, s kész.

Normális h már 4 vőlegényem volt?

Manapság? Ne viccelj, te prűd vagy!

Milyen ételek/italok fogyasztását javasoljátok análáis szex előtt?

Arzén és ciánkapszula

Mi az az udvarlás? 16F

Na hoppá! Manapság ezt már senki sem tudja, és senkit nem érdekel.

Milyen ürüggyel ölelhetem meg a fiut aki tetszik?

Nagy a melled? Nem kell ürügy!

Mi számít normálisnak első alkalommal? Orális, anális, ujjazás.

Étterem, mozi, séta?... Ennyire nem lehetek öreg o.0

Itt a gyakorikerdeseken a 18centis pénisz a beugró? :D:D

Fentebb láttad, hogy van 16 is. De az megnő. És levágjuk.

Miért akarnak a 19 - 20 évesek szülni? Nem a 24 - 25 a " normális "?

Éljen a társadalom!

Az a problémám hogy nem merek a pasimnál elmenni kakilni! Mit csináljak hogy oldódjon a gátlásom? A többi lány ezt hogy oldja meg?

A lányok eleve nem szarnak. És nem is finganak. Nem értem a kérdést. 

Vannak kőbányán prostik?

Az anktartiszion is ma már.

Túlélheti a kapcsolat a börtönt?

A tényleges életfogytiglant aligha.

Miért nem mutat be a családjának már 7éve?

MERT SZÉGYELL!!

Ha a lepedőre kerül előváladék vagy sperma, attól is lehetek terhes?

Igen, és a gyerekeid bepólyálva születnek.

Fekete hajú, fekete szemű 15 éves lánynak, milyen fanszőrzete lehet?

Mindenki borotválja, úgyhogy ez lényegtelen.

Popószexhez kell óvszer ha nem akarok teherbe esni, vagy nem kell?

Vadászpuska kell, nem óvszer.

Ha a pasitok a szátokba veri, és lenyelitek, utána van hányingeretek, vagy hasfájás, vagy valami? Én még nem nyeltem le sose, ezért kérdem!

És a válasz:semmi bajod nem lesz, max g_ci szagut böfögsz.
Miért szeretnek az emberek csókolózni?

Egyszerűbb, mint a szopás.

Barátomat prostitúcióra kényszerítették férfiakkal, hogy feledtessem vele?

Kényszerítsd prostitúcióra lányokkal

Nem tudom hova tenni ezt a dolgot! Miért van ez?

Kicsi a lakás.

Sziasztok. Szoktam önkielégítést végezni, de amikor az ujja(i)mat használom, nem érzek semmit. Vagyis érzek, de semmi "élvezetet". Pedig a szexfilmekben a nőknek mindig látszik, h évezik, ha van valami a puncijukban. Velem van a baj? A válaszokat köszi :D
Filmekben megmentik a világot...

Van itt olyan pasi, akinek bejön a lógó mell?

Van itt olyan lány, akinek a lógó farok jön be?

Megismerkedtem egy afrikai származású férfivel aki itt Magyarországon orvos, mire számíthatok egy ilyen kapcsolatnál?

Sok banánra.

Szakítottam a barátommal csúnya dolgokat vágott a fejemhez. Hogy felejtsem el? Nagyon szomi vagyok!

Szomi? Ezen besza-behú!

 

Szerző: Gidro  2010.08.23. 00:48 komment

Címkék: humor gyakorikérdések

süti beállítások módosítása