Figyelem 16+! Bár blognak tűnhet, de ilyen természetű dolgokat én nem írok ki, úgyhogy egy történet...


 

Szemeit a plafonra szegezte, tekintetéből a teljes megadást olvastam ki. Most, hogy eljött a pillanat, zsarnoknak éreztem magam, aki erővel igázta le a nála gyengébbet. Pedig egészen idáig úgy tűnt, mindketten akarjuk, ő legalább annyira, mint én, ha nem jobban. Szinte vonszolt magával a lakásomra, láttam rajta a felfokozott vágyat. Ma éjjel nekem adja magát, végre egy csodás szeretkezésben jutunk el kapcsolatunk csúcsára. Villanyt sem kapcsoltam, egyből megcéloztuk az ágyat. Ahogy fokozatosan lemeztelenedtünk, úgy változott át kéjsóvár vadmacskából szende szűzzé, hogy most, mikor már tettlegességig fokozódott a helyzet úgy álljak előtte, mint egy hóhér, ki lefejezni készül az áldozatát. Ez az állapot a kardomat a végtelenségig tompává tette, szó sem lehetett arról, hogy így bármit is felvágjon. Na, néztem végig magamon, így lesz a pallosból ostor... de annak is, legalább a nyele keményfa. Fölé hajoltam, lassan csókolgatni kezdtem. Viszonozta, de ahogy a kezem lefele indult, megfeszült a teste. Éreztem, hogy nem a vágytól, jóval inkább a félelemtől húzódtak össze izmai, és ha folytatom, nem fog ellazulni, és a kitörés sem az a fajta lesz, amit vártam, jóval inkább olyan, hogy az ajtó tokostól szakad, miközben feltépi kifele menekülve. Ez így nem jó, úgy érzem magam, mintha éppen erőszakhoz készülnék. Abba is hagytam a még el sem kezdett előjátékot, lágyan simogatva próbáltam ellazítani. Ahogy észrevette hogy egyelőre semmilyen fizikális behatolás nem fog történni, érezhetően megnyugodott. Ez engem érezhetően nyugtalanított. Már elnézést, de egy felajzott férfival nem jó így játszadozni. Ideges voltam, és ez végleg tönkretette a hangulatot. Tudtam, ha most abbahagyom teljesen elbizonytalanodik, ha folytatom minden értelemben megsértem. Ördögi kör! És közben kérdőn néz rám, hogy ugyan mit csinálok. Próbálom mindkettőnknek élvezetessé tenni, azt. Csak nem megy, a szentségit a fejednek, mert úgy viselkedsz, ahogy. Lassan látom a mártíroknak járó koszorút a fejed fölött, és én erre – már elnézést – de ma este nem vagyok vevő. Zavaromból fülsértő macskanyávogás ragadott ki. Két kandúr verekedhetett össze, de olyan hangjuk volt, hogy majdnem a hold esett le az égről. Teljesen elment a kedvem mindentől, kissé idegesen néztem a partneremre.

„Na, ma éjjel minden kan baszni akar, remélem neki legalább sikerülni fog” – végleg abba akartam hagyni, de harsányan nevetni kezdett, éreztem, ahogy a teste elernyed. Kisvártatva úgy nézett rám, ahogy én nem reméltem, hogy ma éjjel (valaha!) nézni fog.

Magához húzott, majd hévvel megcsókolt, szinte kiszívta a nyelvem. Magamhoz sem tudtam térni, hogy mi ez a váltás, a kezével máris lent kutakodott. A meglepetéstől elállt a lélegzetem, aminek következtében majdnem megfulladtam a következő csóktól. Na anyád, gondoltam, és magamra húztam. Egy pillanatnyi zavart láttam rajta, majd, elmosolyodva csókolgatni kezdte a nyakam. Na, miből lesz a cserebogár!... A kandúr akar, a kan meg csinálja. Érezte, hogy a kezdeményezés az övé, és én nyugodtan tehettem a testével amit akartam, mindenben benne volt, én is mindenébe benne voltam, amiben lenni akartam. Később, az aktus hevében, már nem bánta, ha néha-néha átveszem a kezdeményezést, és végül úgy fejeztük be, ahogy azt én elképzeltem. Teste ívben hátra hajlott, miközben én fél kézzel a mellénél fogva húztam, másik kezemmel a hajába túrva. Utána tíz perccel, már csillogó szemmel kúszott az ölembe. Hát, nem hagysz pihenni, virágszál, de fiatal vadász sortüzet is adhat, hát rajta! Még vadabb volt, mint először, és a végén izzadtan, hosszú sóhajtással dőltünk végig az ágyon.

Másnap mesélte, hogy mindig is feszült volt szex előtt, és semmilyen hangulat nem volt elég neki, hogy beinduljon. De úgy látszik, vonta le a következtetést, ha helyzettől függetlenül felszabadulok, sec-perc alatt fel tudok izgulni. Ebben igaza volt, mindenféle feszültséget könnyen oldott nála a nevetés, annyira, hogy később röhögve szakítottunk. Én meg maradtam azzal a régi okossággal hogy abból semmi baj nem lehet, ha te kiskomám jót nevetsz!

 

Szerző: Gidro  2010.03.27. 06:45 komment

Címkék: történet nevetés ereje

süti beállítások módosítása