Hosszú kihagyás után írok újra, most már leginkább magamnak, mivel más nem maradt, aki ezidáig várt volna:D. Sajnos bizonyos fokú eltunyulás volt az elmúlt fél évben, már ami az írást és a hozzá hasonlókat jelenti. Egyszerűen nem jött, hogy leüljek és nekifogjak. Semmi sehol, ördögszekereket fújt a szél még a rajzlapok körül is. Most szinte érzem, ahogy nyikorogva indulnak be a vonatkozó fogaskerekek. Nagyon keserves kezdet ez, de kicsit más felhanggal. Nem azzal van a gond, hogy nem tudom, mit írjak, hanem elkoptak azok a retorikai és esztétikai eszközök, amelyekkel amatőr szinten ugyan, de azt hiszem, hogy tudtam bánni. Úgyhogy most 'kard-ki-toll!', meg egyéb érdekes szófordulatok, hogy belerázódjak. Helyesírás-ellenőrzőm most sincs, úgyhogy a véletlen egybeírásokért, elgépelésekért, de még inkább a hejjesirássi híbákért elnézést kérek, de még mindig nem tudom maradéktalanul javítani minden hibám. Java részüket csak az után veszem észre, hogy feltettem az aktuális posztot (ha jól emlékszem:P)...és eltelt két hét. Ugye szóképeket olvasunk nem szakvaat erézt sztnie medingy, hogy hogy íorm, csak az első meg az utolsó betü stimmeljen. Milyen remekül megmagyaráztam a trehányságom, le sem kell írnom, hogy ilyen téren sem változott semmi, igaz? Mindegy, azért leírtam. Az egyre hosszabodó 'nyarak' után mindig nagy tervekkel érkezek, hogy mit csinálok, és mit írok, úgyhogy a vonatkozó terv az, hogy azokat a témákat, amelyeket félbe hagytam, vagy megígértem, hogy leírom, esetleg folyatást hozzá, azokat igyekszem folytatni/megírni. Egyéb... Kicsit kevesebb lesz a novella, elbeszélés (valószínüleg), és több a... minek hívjam... Tudományos? Szórakoztató-tudományos bejegyzés. Ezt ellensúlyozandó több a hagyományos 'mi jutott eszmebe, nahát leírom, mert blog'. Ez azért, mert belekezdtem egy elég terjedelmes műbe. Az, hogy belekezdtem, kicsit túlzás, még a fontosabb szereplők jellemrajza sincs meg, sehol nem tartok. De egyúttal csinálok egy olyan naplót, amelyben leírom, hogy hogy írom:P. Ha a forgatásnál van ilyen, akkor legyen itt is, nekem biztos hasznos lesz.

Amúgy írtam én ám ezt-azt a nyáron, hogy gyorsan mondjak is ellen magamnak, csak azok nem kitevésre valók... leszámítva egyet, amit át kell dolgoznom. Hosszú még az éjszaka:D. Korábban (kr. u. ... ) említettem, hogy írok a feminizmusról, és talán azt is sejtettem, hogy vélemény lesz, nem cikk. Na, az megvan, eléggé vázlatosan, hamar összeollózom, oszt kiteszem. Úgyhogy ebben az évadban:

-féltudományos vélemények, illetve cikkek - mint a hamarosan közé tett cikk, avagy inkább glossza a feminizmusról.

-blogbejegyzések – olyanok mint ez is itt.

-'írásnapló' – lásd fent, kiváncsi vagyok, mi sül ki belőle

Ééés minden egyéb, filozófia, néhány vicces történet, ami éppen eszembe jut. Ha ezt olvasod, akkor azt jelenti, hogy eszembe jutott a jelszavam, mert 10 perce csak írok, ahelyett, hogy befejezném végre, mert nem tudom a jelszót:P...

Szerző: Gidro  2011.11.14. 01:52 komment

Címkék: blog terv

süti beállítások módosítása